fbpx
Přeskočit na obsah

V počítačovém programování je skript program nebo sekvence instrukcí, které jsou prováděny jiným programem. Scripty se tvoří v programovacích jazycích, některé jazyky byly vytvořeny vysloveně jako skriptovací jazyky. Mezi nejoblíbenější patří Perl, Rexx (na sálových počítačích IBM), JavaScript a Tcl/Tk.

V kontextu World Wide Web jsou Perl, VBScript a podobné skriptovací jazyky často psány pro zpracování vstupních formulářů nebo jiných služeb pro web a jsou zpracovávány na webovém serveru. Skript JavaScript na webové stránce běží ve webovém prohlížeči „na straně klienta“.

Skriptovací jazyky se obecně snáze a rychleji kódují než strukturovanější a komplikovanější jazyky, jako jsou C a C++. Práce Scriptu však trvá déle než zkompilovaný program, protože každou instrukci zpracovává nejprve jiný program (vyžadující další instrukce), nikoli přímo základní instrukční procesor.

Scripty v Google Ads

Skripty Google Ads vám pomohou programově zvládnout data z Google Ads pomocí jednoduchých JavaScriptu v IDE založeném na prohlížeči. Skripty můžete použít k automatizaci běžných postupů nebo k interakci s externími daty. Scripty se dají použít pro libovolný počet účtů.

Praktický příklad:

Představte si skripty v Google Ads jako chytré pomocníky, kteří pracují za vás v zákulisí vaší online reklamy. Jako majitel e-shopu určitě chcete, aby vaše reklamy na Google dosahovaly co nejlepších výsledků, přitahovaly správné zákazníky a zároveň vás finančně nezruinovaly.

Místo toho, abyste museli každý den ručně kontrolovat, jak vaše reklamy fungují, a provádět nekonečné úpravy, skripty automaticky sledují výkon vašich reklam a dělají nutné změny za vás. Například, pokud máte reklamu, která se neukazuje tak účinná, jak byste chtěli, skript ji dočasně zastaví, aby vám ušetřil peníze.

Situace druhá: chcete využít speciální akce ve vašem e-shopu (slevy během svátků). Skripty mohou automaticky nastavit tyto speciální reklamy předem a spustit je přesně v pravý čas, aniž byste museli být online a dělat to sami.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50