fbpx
Přeskočit na obsah

Termín „topseller“ se používá k označení produktu, který se prodává nejlépe ve své kategorii nebo ve vybraném segmentu trhu. Je to v podstatě nejprodávanější produkt mezi všemi srovnatelnými konkurenčními možnostmi. 

Označení topseller může být významným ukazatelem úspěchu produktu, protože naznačuje jeho popularitu a oblibu mezi zákazníky. Prodejci často využívají tento termín k propagaci svých produktů a k zdůraznění jejich úspěchu na trhu.

Který produkt je váš topseller?

  • Topseller tvoří významnou část vašich obratů – hodnotili byste jej jako „nejprodávanější“.
  • Topseller sbírá spousty recenzí a fotografií.
  • Topseller může být námětem různých (nejen online) diskuzí.

Topsellerů může být samozřejmě více – najdete jej v každé kategorii srovnatelného zboží.

Pokud o některém z vašich produktů víte, že je to topseller, je vhodné jej využít při marketingových aktivitách – a zvýšit prodej NEJEN topselleru. 

POZOR! Využití topsellerů při prodeji vyžaduje dobré porozumění vašemu trhu i zákazníkům a schopnost přizpůsobit své marketingové a prodejní strategie tak, aby co nejlépe využily popularitu těchto produktů.

Jak s topsellerem pracovat v marketingu?

  1. Zvýraznění – na webových stránkách, reklamních bannerech i v e-mailech podpořte prodej topselleru, zaujmou i slevy na nejprodávanější zboží v kategorii. 
  2. Křížový prodej – přiřaďte k topselleru i související zboží, může to podpořit prodej i doplňkového sortimentu.
  3. Aktualizace – reagujte na situaci na trhu, pokud je váš topseller „za zenitem“, protože ho drtí konkurenční výrobek, nemá smysl jej nadále podporovat a je potřeba se poohlédnout po novodobém topselleru.

Topsellery si zaslouží speciální přístup a například i speciálně nastavené PPC kampaně, je vhodné tedy analyzovat váš sortiment a následně s ním pracovat tak, abyste využili potenciál těchto nejprodávanějších produktů.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50