fbpx
Přeskočit na obsah

Termín „topseller“ se používá k označení produktu, který se prodává nejlépe ve své kategorii nebo ve vybraném segmentu trhu. Je to v podstatě nejprodávanější produkt mezi všemi srovnatelnými konkurenčními možnostmi. 

Označení topseller může být významným ukazatelem úspěchu produktu, protože naznačuje jeho popularitu a oblibu mezi zákazníky. Prodejci často využívají tento termín k propagaci svých produktů a k zdůraznění jejich úspěchu na trhu.

Který produkt je váš topseller?

  • Topseller tvoří významnou část vašich obratů – hodnotili byste jej jako „nejprodávanější“.
  • Topseller sbírá spousty recenzí a fotografií.
  • Topseller může být námětem různých (nejen online) diskuzí.

Topsellerů může být samozřejmě více – najdete jej v každé kategorii srovnatelného zboží.

Pokud o některém z vašich produktů víte, že je to topseller, je vhodné jej využít při marketingových aktivitách – a zvýšit prodej NEJEN topselleru. 

POZOR! Využití topsellerů při prodeji vyžaduje dobré porozumění vašemu trhu i zákazníkům a schopnost přizpůsobit své marketingové a prodejní strategie tak, aby co nejlépe využily popularitu těchto produktů.

Jak s topsellerem pracovat v marketingu?

  1. Zvýraznění – na webových stránkách, reklamních bannerech i v e-mailech podpořte prodej topselleru, zaujmou i slevy na nejprodávanější zboží v kategorii. 
  2. Křížový prodej – přiřaďte k topselleru i související zboží, může to podpořit prodej i doplňkového sortimentu.
  3. Aktualizace – reagujte na situaci na trhu, pokud je váš topseller „za zenitem“, protože ho drtí konkurenční výrobek, nemá smysl jej nadále podporovat a je potřeba se poohlédnout po novodobém topselleru.

Topsellery si zaslouží speciální přístup a například i speciálně nastavené PPC kampaně, je vhodné tedy analyzovat váš sortiment a následně s ním pracovat tak, abyste využili potenciál těchto nejprodávanějších produktů.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.