fbpx
Přeskočit na obsah

Angl. termín Traffic znamená návštěvnost a v online marketingu představuje jednu z významných sledovaných metrik. Ukazuje množství návštěvníků, kteří zavítají na náš web, e-shop, nějakou konkrétní stránku (např. blog) nebo jakoukoli jinou online platformu (Facebook, newsletter atd.).

Traffic představuje první krok k tomu, aby se z nahodilých návštěvníků stali zákazníci. Hodnotíme jednak kvantitu (celkový počet uživatelů), tak kvalitu (tj. relevanci těchto uživatelů pro naše podnikání). Cílem není přitáhnout na web co nejvíc návštěvníků, ale přilákat ty správné, se skutečným zájmem o naši nabídku.

Jak toho dosáhnout? Správně zvolenou marketingovou strategií a efektivně vypracovanými kampaněmi. Tím, že náš obsah optimalizujeme pro potřeby naší cílové skupiny, se přiblížíme k potenciálním zákazníkům a pravděpodobně je oslovíme.

Druhy trafficu

Různé marketingové kanály generují různé typy návštěvnosti. Nejčastěji se setkáme s:

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Požádejte o nezávaznou nabídku

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50