fbpx
Přeskočit na obsah

XML feed je kus kódu s informacemi. Jedná se v podstatě o digitální seznam, který je uspořádán tak, aby ho počítače a webové služby mohly snadno číst a zpracovávat.

Představte si XML feed jako tabulku v Excelu: do sloupců vpisujete různá data (název produktu, cena, popis, obrázek atd.). XML je formát, ve kterém jsou tato data zapsána. „Feed“ znamená, že se tyto údaje pravidelně aktualizují a posílají na různá předem definovaná místa.

V praxi online reklamy XML feed obsahuje všechny důležité detaily o produktech e-shopu. To zahrnuje názvy produktů, ceny, dostupnost, velikost, výrobce a další. Tento feed pak využijete v reklamních systémech jako Google Ads nebo ve srovnávačích zboží jako je Heureka.

Díky tomu, že tyto systémy „vědí“ o vašich produktech vše potřebné, mohou je efektivně zobrazovat potenciálním zákazníkům ve formě reklam. Problematiku XML feedu do hloubky probíráme v článku na blogu XML feed pro ne-ajťáky.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50