fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jaký je minimální měsíční rozpočet na kliknutí pro PPC kampaň

Jaký je minimální měsíční rozpočet na kliknutí pro PPC kampaň

Pro malou kampaň počítejte pro začátek s rozsahem 2000 – 5000 Kč měsíčně. Kampaň je sice možné provozovat i při rozpočtu několika set korun za měsíc, pokud ale připočtete čas strávený s přípravou a správou kampaně, většinou to nedává smysl.

Zároveň pokud se vám po rozjetí kampaní nevyplácí do PPC kampaně investovat alespoň několik tisíc měsíčně, možná je na čase zvážit použití jiné formy propagace.

V případě omezeného rozpočtu má smysl soustředit se pouze na ty typy kampaní, u kterých je největší šance na dobrou návratnost investic. V případě e-shopu je dobré začít u srovnávačů zboží a kampaní Google Nákupy. U nabídky služeb textových reklamy ve vyhledávání.

Pokud jsou tyto kampaně dobře nastavené a ani po třech měsících nezvládnou zvýšit prodeje, je potřeba se zamyslet, jestli není chyba někde úplně jinde, než u rozpočtu.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.