Pro malou kampaň počítejte pro začátek s rozsahem 2000 – 5000 Kč měsíčně. Kampaň je sice možné provozovat i při rozpočtu několika set korun za měsíc, pokud ale připočtete čas strávený s přípravou a správou kampaně, většinou to nedává smysl.
Zároveň pokud se vám po rozjetí kampaní nevyplácí do PPC kampaně investovat alespoň několik tisíc měsíčně, možná je na čase zvážit použití jiné formy propagace.
V případě omezeného rozpočtu má smysl soustředit se pouze na ty typy kampaní, u kterých je největší šance na dobrou návratnost investic. V případě e-shopu je dobré začít u srovnávačů zboží a kampaní Google Nákupy. U nabídky služeb textových reklamy ve vyhledávání.
Pokud jsou tyto kampaně dobře nastavené a ani po třech měsících nezvládnou zvýšit prodeje, je potřeba se zamyslet, jestli není chyba někde úplně jinde, než u rozpočtu.