fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Google Analytics » Základní přehledy v GA4

Základní přehledy v GA4

Metriky GA4

Google nám představil nové Google Analytics 4 a spolu s tím ukončil fungování původních Universal Analytics. Určitě jste přechod a implementaci zvládli a nyní hledáte několik základních přehledů, na které jste byli v Universal Analytics zvyklí a v Google Analytics 4 je nemůžete najít.

1. Konverze

V pravém sloupci klikneme na Přehledy. Je jich tu hodně, my chceme přehled Zapojení – Konverze:

Zobrazí se nám statistika o všech konverzních událostech. To znamená počet konverzí, počet uživatelů a také tržby. K tomu, abychom si zde zobrazili jednotlivé kanály, musíme si kliknout na tlačítko “plus” u názvu události.

Zobrazí se nám nabídka, ve které si najdeme zdroj návštěvnosti a poté si vybereme, jaký přehled chceme přidat. Jakmile máme vybráno, v přehledu se objeví jednotlivé kanály jako je Google, Seznam, Facebook a pod.

Můžeme si takto zobrazit i další údaje ke konverzím jako je demografie, zařízení apod.

2. Uživatelé

Podrobnější statistiku o uživatelích najdeme jinde. Nejprve si opět klikneme na PřehledyUživatel. V něm najdeme atributy uživatelů vč. podrobného přehledu demogafických údajů. Ten nás zajímá. Všimněme si možnosti kliknout na “pohlaví”. Tam najdeme jednotlivé další možnosti, jakou statistiku si zobrazit.

Jakmile si vybereme statistiku, která nás zajímá, upraví se přehled. K tomu ještě můžeme přidat tlačítkem “plus” další doplňkové statistiky a jednotlivě je kombinovat.

Tyto dva základní přehledy vám pomohou k lepší orientaci ve fungování webu a jeho návštěvnosti.

Pomůžeme s GA4 i GTM

Požádejte o nezávaznou nabídku

Článek napsal/a Petra

Péťa ráda – a dobře – komunikuje, proto ji pravděpodobně potkáte na úvodním callu. Srdeční záležitost jsou statistiky v Lookeru. Vaše kampaně pod její taktovkou poběží jako na drátkách.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50