fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Webová analytika » Základní přehledy v GA4

Základní přehledy v GA4

Metriky GA4

Google nám představil nové Google Analytics 4 a spolu s tím ukončil fungování původních Universal Analytics. Určitě jste přechod a implementaci zvládli a nyní hledáte několik základních přehledů, na které jste byli v Universal Analytics zvyklí a v Google Analytics 4 je nemůžete najít.

1. Konverze

V pravém sloupci klikneme na Přehledy. Je jich tu hodně, my chceme přehled Zapojení – Konverze:

Zobrazí se nám statistika o všech konverzních událostech. To znamená počet konverzí, počet uživatelů a také tržby. K tomu, abychom si zde zobrazili jednotlivé kanály, musíme si kliknout na tlačítko “plus” u názvu události.

Zobrazí se nám nabídka, ve které si najdeme zdroj návštěvnosti a poté si vybereme, jaký přehled chceme přidat. Jakmile máme vybráno, v přehledu se objeví jednotlivé kanály jako je Google, Seznam, Facebook a pod.

Můžeme si takto zobrazit i další údaje ke konverzím jako je demografie, zařízení apod.

2. Uživatelé

Podrobnější statistiku o uživatelích najdeme jinde. Nejprve si opět klikneme na PřehledyUživatel. V něm najdeme atributy uživatelů vč. podrobného přehledu demogafických údajů. Ten nás zajímá. Všimněme si možnosti kliknout na “pohlaví”. Tam najdeme jednotlivé další možnosti, jakou statistiku si zobrazit.

Jakmile si vybereme statistiku, která nás zajímá, upraví se přehled. K tomu ještě můžeme přidat tlačítkem “plus” další doplňkové statistiky a jednotlivě je kombinovat.

Tyto dva základní přehledy vám pomohou k lepší orientaci ve fungování webu a jeho návštěvnosti.

Pomůžeme s GA4 i GTM

Požádejte o nezávaznou nabídku

Článek napsal/a Petra

Péťa ráda – a dobře – komunikuje, proto ji pravděpodobně potkáte na úvodním callu. Srdeční záležitost jsou statistiky v Lookeru. Vaše kampaně pod její taktovkou poběží jako na drátkách.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Pomůžeme s Google Analytics 4

Naše služby vám pomohou plně využít potenciál GA4 pro vaši firmu, ať už jste malý podnik nebo velká korporace.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.