fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Lookalike publikum

Lookalike publikum

Lookalike publikum je typ publika používaný v online reklamních platformách, jako jsou Google Ads ( zde byla podobná publika již zrušena, a to v roce 2022), Facebook nebo Sklik. Tento typ publika je vytvořen na základě analýzy vlastností a chování vašeho stávajícího publika. Cílem je najít nové uživatele, kteří jsou podobní těm, kteří už projevili zájem o vaše produkty nebo služby.

Jak funguje lookalike publikum

  • Výchozí publikum: Nejprve je potřeba mít výchozí publikum, které může být tvořeno například návštěvníky vašeho webu, lidmi, kteří provedli konverzi, nebo uživateli, kteří interagovali s vašimi reklamami.
  • Analýza vlastností: Reklamní platforma analyzuje demografické údaje, zájmy, chování a další relevantní informace tohoto výchozího publika.
  • Vytvoření podobného publika: Platforma najde nové uživatele, kteří mají podobné vlastnosti jako vaše výchozí publikum.

Výhody použití lookalike publika

  • Rozšíření dosahu: Pomáhá oslovit nové potenciální zákazníky, kteří mají podobné vlastnosti jako vaši stávající zákazníci.
  • Zvýšení relevance: Reklamy cílené na lookalike publikum jsou více relevantní a atraktivní, což může vést k růstu konverzního poměru.
  • Efektivita kampaní: Oslovujete uživatele, kteří se pravděpodobně zajímají o vaši nabídku. Tím zvýšíte efektivitu reklamních kampaní.

Jak v Skliku vytvořit lookalike publikum

  1. Přihlaste se do Skliku.
  2. Vytvořte výchozí publikum: Pokud ještě nemáte výchozí publikum, vytvořte ho pomocí retargetingu nebo seznamu zákazníků.
  3. Přejděte do sekce Retargeting: Klikněte na Nástroje ⭢ Retargeting:

4. Vytvoření podobného publika: Vyberte možnost Lookalike publikum a zvolte výchozí publikum, na základě kterého chcete vytvořit lookalike publikum.

Lookalike publikum

Následně volíme možnost:

Lookalike publikum

Lookalike publikum je efektivní způsob, jak rozšířit dosah svých reklamních kampaní a oslovit nové potenciální zákazníky.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.