fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Retargeting – co je to a jak funguje

Retargeting – co je to a jak funguje

Retargeting umožňuje cíleně zobrazovat reklamy pouze lidem, kteří v minulosti navštívili web nebo konkrétní stránky na webu. Tím, že svojí návštěvou dali zájem o nabízené produkty nebo služby, je u této cílové skupiny výrazně větší pravděpodobnost konverze.

Kampaň retargeting můžete nastavit v systému Seznam Sklik.

V systémech Google Ads a Facebook existují kampaně s názvem remarketing. Jedná se o naprosto stejný princip, pouze název je mírně odlišný.

Proč retargeting používat

I kdybychom se soustředili jen na ty návštěvníky webu, kteří přišli s cílem koupit konkrétní produkt nebo objednat nějakou službu, téměř nikdy neprovedou konverzi při první návštěvě webu.

Čím dražší produkt nebo službu nabízíme, čím více konkurentů nabízí to stejné, tím delší je cesta od první návštěvy webu po uskutečnění konverze.

Uvádí se, že v průměru je u jednoho člověka potřeba 6 – 8 návštěv webu, než dokončí konverzi. Celkové trasa od první návštěvy po nákup může vypadat např. takhle:

A tento řetězec návštěv může být rozložen do několika dnů nebo i týdnů. V případě služeb může dotyčný něco objednat klidně až za několik měsíců, protože zatím jen hledá informace a službu v současné době vůbec nepotřebuje.

Proto je žádoucí se po celou návštěvníkům webu připomínat. Lidé budou většinou porovnávat nabídky z více webů a pokud nebudete používat retargeting, může se snadno stát, že zákazníci budou častěji nakupovat u konkurence jen proto, že na vaši nabídku mezitím zapomněli.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50