fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Tone of Voice

Tone of Voice

Tone of Voice v marketingu odkazuje na specifický styl komunikace značky, který je stejný napříč všemi marketingovými materiály a platformami. Tento tón může být formální, přátelský, autoritativní, hravý, emotivní nebo jakýkoliv jiný, a je záměrně vybrán tak, aby na něj slyšela cílová skupina. Současně podporuje identitu značky.

Tone of Voice pomáhá vytvářet jednotný obraz značky. Tím se značka stává i v záplavě konkurence rozpoznatelná. Současně tím, že ToV komunikuje hodnoty značky, přispívá důvěryhodnosti a autenticitě.

Problematika Tone of Voice úzce souvisí s budováním brandu. Oba procesy by měly probíhat současně jako nedílná část marketingové strategie a zohledňovat především cílovou skupinu.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde se naučíte, jak oslovit firmy, překonat konkurenci a proměnit vaše B2B aktivity v profitabilní růst.

Přihlaste se na on-line webinář 17.9.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.