fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Otázky a odpovědi z praxe v on-line marketingu » Jaký je vztah mezi kampaněmi pMax, Google Nákupy a DSA?

Jaký je vztah mezi kampaněmi pMax, Google Nákupy a DSA?

Pokud vytvoříte současně kampaň Performance Max (pMax) a Google Nákupy, produkty se budou vydávat z kampaně pMax. V případě, že v pMax některé vyloučíte, pak se vyloučené produkty zobrazí z kampaně v Nákupech.

Jestliže běží nějakou dobu kampaň pMax s dostatkem konverzí, je riziko tuto kampaň vypínat a nastavovat pouze Nákupy. Minimálně krátkodobě by téměř jistě znamenala tato změna výpadek konverzí. 

Možno otestovat: produkty v pMax rozčleňte nebo určité produkty zde zakažte a vložte je samostatně do Nákupů, jestli zde nebudou fungovat lépe.

Experimentujte takto se zhruba čtvrtinou produktů, nikdy ne se všemi. Kdyby to nefungovalo, ovlivníte jen čtvrtinu produktů, nikoli celý sortiment.

Výhodou DSA kampaně je možnost přidání VKS, ale pokud současně běží pMax, kampaň se zobrazí v pMax bez ohledu na vyloučené výrazy.

Shrnutí: jestliže vám běží současně pMax, Nákupy a DSA, pMax má vždy přednost a reklamy se zobrazí z ní.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50