Pokud vytvoříte současně kampaň Performance Max (pMax) a Google Nákupy, produkty se budou vydávat z kampaně pMax. V případě, že v pMax některé vyloučíte, pak se vyloučené produkty zobrazí z kampaně v Nákupech.
Jestliže běží nějakou dobu kampaň pMax s dostatkem konverzí, je riziko tuto kampaň vypínat a nastavovat pouze Nákupy. Minimálně krátkodobě by téměř jistě znamenala tato změna výpadek konverzí.
Možno otestovat: produkty v pMax rozčleňte nebo určité produkty zde zakažte a vložte je samostatně do Nákupů, jestli zde nebudou fungovat lépe.
Experimentujte takto se zhruba čtvrtinou produktů, nikdy ne se všemi. Kdyby to nefungovalo, ovlivníte jen čtvrtinu produktů, nikoli celý sortiment.
Výhodou DSA kampaně je možnost přidání VKS, ale pokud současně běží pMax, kampaň se zobrazí v pMax bez ohledu na vyloučené výrazy.
Shrnutí: jestliže vám běží současně pMax, Nákupy a DSA, pMax má vždy přednost a reklamy se zobrazí z ní.