Přeskočit na obsah
Domů » Google Ads » Jak založit účet Google Ads

Jak založit účet Google Ads

K založení účtu potřebujete e-mailovou adresu a vlastní firemní web. 

https://ads.google.com/intl/cs_CZ/home/

Vyberte možnost Začít:

Tlačítko Začít

Zobrazí se vám přihlašovací okno do účtu Gmail, vyplníte a zadáte heslo:

Gmailový účet

Ukáže se nabídka, zda chcete vytvořit nový účet Google Ads – zvolíte ano:

Nový účet Google Ads

Nyní už se nacházíte v rozhraní Google Ads a přichází úplně nejdůležitější krok – přepněte se do režimu pro experty:

Režim pro experty

Poté uvidíte prostředí Google Ads, kde můžete vytvářet vaše kampaně:

Prostředí Google Ads

Proč je důležitý režim pro experty?

Pokud se nepřepnete, buďte připraveni na tyto nástrahy:

  • Tzv. chytrá kampaň je sice velice jednoduchá na nastavení, ale v podstatě nikdy nefunguje,
  • jestliže si na začátku zvolíte nějaký cíl, automaticky se přepnete do chytrého režimu a musíte vytvořit svoji první kampaň,
  • jediným pozitivem zůstává fakt, že i když zapomenete a účet v chytrém režimu vytvoříte, můžete se kdykoli přepnout do expertního režimu.

V dalších článcích se dozvíte, jak si konkrétně nastavit kampaně ve vyhledávací sítireklamy v obsahové síti či kompletní návod pro nastavení Google Nákupů

Nebo se rovnou podívejte do celé sekce článků o Google Ads, ať při nastavování na nic nezapomenete :).

Článek napsal/a Kamila Hájková

Kamila se v MarketingPPC věnuje školení začínajících a mírně pokročilých uživatelů, správě menších PPC kampaní, psaní článků a newsletterů.

Máte k článku dotaz nebo připomínku? Napište mi na LinkedIn

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Podívám se na váš Google Ads účet (osobně, zdarma)

Neděláme automatické audity. Podívám se na váš účet sám. Strávím 30-45 minut nad vašimi kampaněmi a najdu konkrétní problémy.

Filip Hvízdal, zakladatel MarketingPPC

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.