fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Google Ads » Jak založit účet Google Ads

Jak založit účet Google Ads

Jak založit Google Ads

K založení účtu potřebujete e-mailovou adresu a vlastní firemní web. 

https://ads.google.com/intl/cs_CZ/home/

Vyberte možnost Začít:

Tlačítko Začít

Zobrazí se vám přihlašovací okno do účtu Gmail, vyplníte a zadáte heslo:

Gmailový účet

Ukáže se nabídka, zda chcete vytvořit nový účet Google Ads – zvolíte ano:

Nový účet Google Ads

Nyní už se nacházíte v rozhraní Google Ads a přichází úplně nejdůležitější krok – přepněte se do režimu pro experty:

Režim pro experty

Poté uvidíte prostředí Google Ads, kde můžete vytvářet vaše kampaně:

Prostředí Google Ads

Proč je důležitý režim pro experty?

Pokud se nepřepnete, buďte připraveni na tyto nástrahy:

  • Tzv. chytrá kampaň je sice velice jednoduchá na nastavení, ale v podstatě nikdy nefunguje,
  • jestliže si na začátku zvolíte nějaký cíl, automaticky se přepnete do chytrého režimu a musíte vytvořit svoji první kampaň,
  • jediným pozitivem zůstává fakt, že i když zapomenete a účet v chytrém režimu vytvoříte, můžete se kdykoli přepnout do expertního režimu.

V dalších článcích se dozvíte, jak si konkrétně nastavit kampaně ve vyhledávací sítireklamy v obsahové síti či kompletní návod pro nastavení Google Nákupů

Nebo se rovnou podívejte do celé sekce článků o Google Ads, ať při nastavování na nic nezapomenete :).

Článek napsal/a Kamila Hájková

Kamila se v MarketingPPC věnuje školení začínajících a mírně pokročilých uživatelů, správě menších PPC kampaní, psaní článků a newsletterů.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50