K založení účtu potřebujete e-mailovou adresu a vlastní firemní web.
https://ads.google.com/intl/cs_CZ/home/
Vyberte možnost Začít:
Zobrazí se vám přihlašovací okno do účtu Gmail, vyplníte a zadáte heslo:
Ukáže se nabídka, zda chcete vytvořit nový účet Google Ads – zvolíte ano:
Nyní už se nacházíte v rozhraní Google Ads a přichází úplně nejdůležitější krok – přepněte se do režimu pro experty:
Poté uvidíte prostředí Google Ads, kde můžete vytvářet vaše kampaně:
Proč je důležitý režim pro experty?
Pokud se nepřepnete, buďte připraveni na tyto nástrahy:
- Tzv. chytrá kampaň je sice velice jednoduchá na nastavení, ale v podstatě nikdy nefunguje,
- jestliže si na začátku zvolíte nějaký cíl, automaticky se přepnete do chytrého režimu a musíte vytvořit svoji první kampaň,
- jediným pozitivem zůstává fakt, že i když zapomenete a účet v chytrém režimu vytvoříte, můžete se kdykoli přepnout do expertního režimu.
V dalších článcích se dozvíte, jak si konkrétně nastavit kampaně ve vyhledávací síti, reklamy v obsahové síti či kompletní návod pro nastavení Google Nákupů.
Nebo se rovnou podívejte do celé sekce článků o Google Ads, ať při nastavování na nic nezapomenete :).