Bidovací automat (bidování = stanovení výše nabídek) pro Sklik Junior neudělá nic, co by nezvládl šikovný pracovitý marketingový specialista. Který má denně 10 hodin jen na váš účet… To samé totiž zvládne Junior během desítek vteřin.
Můžeme si tak dovolit aktualizovat všechny Max. CPC každý den, v případě většího účtu libovolně často. Díky tomu dokážeme s minimálními náklady reagovat jak na dynamické změny na trhu, tak na plíživé změny trendu, které často uniknou pozornosti a tiše v pozadí škodí a snižují výkonnost účtu.
Jak to začalo?
S vlastními In-house bidovacími automaty pro Google Ads máme bohatou zkušenost. Využíváme je již od roku 2016. Původně jsme jimi pokrývali 90% správy účtů. V současnosti využíváme 4. generaci vlastních automatů, avšak jen v určitých segmentech. V těch však dosahujeme proti Google automatům významně lepších výsledků.
U Skliku od Seznamu je situace odlišná, nabídka automatizace bidování zatím chybí. Byť se jedná o výrazně menší trh, rozhodli jsme se přenést své know-how i na tuto platformu. A tak přišel na svět bidovací automat pro Sklik Junior.
Práce s Juniorem
Junior spojuje dva různé přístupy do jednoho:
- sledování průměrné pozice
- optimalizace zisku (pomocí ztrátového PNO)
Podle marketingového cíle a možností dané kampaně či sestavy může Junior bidovat buď
- čistě na průměrnou pozici, což je vhodné, když není možné získat hodnotu konverze nebo není cílem maximalizace zisku či obratu;
- kombinovaně na průměrnou pozici i maximální zisk, což využíváme v případě, že je cílem zisk, nicméně nedochází k častým konverzím a je třeba hlídat, že se pozice reklamy pohybuje ve volitelném rozmezí;
- čistě na maximalizaci zisku, v případě účtů s dostatečným počtem konverzí.
Automat lze nastavovat buď na úrovni kampaní,
nebo na úrovni sestav.
S nastavováním Juniora si starosti dělat nemusíte. Jedná se totiž o interní automat naší marketingové agentury. Správa a nastavování je plně v rukou našich zaměstnanců, kterým Junior pomáhá se správu účtů našich klientů.