fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Marketingové strategie » Junior – bidovací automat pro Sklik

Junior – bidovací automat pro Sklik

sklik nabídkový automat hero image

Bidovací automat (bidování = stanovení výše nabídek) pro Sklik Junior neudělá nic, co by nezvládl šikovný pracovitý marketingový specialista. Který má denně 10 hodin jen na váš účet… To samé totiž zvládne Junior během desítek vteřin.

Můžeme si tak dovolit aktualizovat všechny Max. CPC každý den, v případě většího účtu libovolně často. Díky tomu dokážeme s minimálními náklady reagovat jak na dynamické změny na trhu, tak na plíživé změny trendu, které často uniknou pozornosti a tiše v pozadí škodí a snižují výkonnost účtu.

Jak to začalo?

S vlastními In-house bidovacími automaty pro Google Ads máme bohatou zkušenost. Využíváme je již od roku 2016. Původně jsme jimi pokrývali 90% správy účtů. V současnosti využíváme 4. generaci vlastních automatů, avšak jen v určitých segmentech. V těch však dosahujeme proti Google automatům významně lepších výsledků. 

U Skliku od Seznamu je situace odlišná, nabídka automatizace bidování zatím chybí. Byť se jedná o výrazně menší trh, rozhodli jsme se přenést své know-how i na tuto platformu. A tak přišel na svět bidovací automat pro Sklik Junior.

Práce s Juniorem

Junior spojuje dva různé přístupy do jednoho:

Podle marketingového cíle a možností dané kampaně či sestavy může Junior bidovat buď

  • čistě na průměrnou pozici, což je vhodné, když není možné získat hodnotu konverze nebo není cílem maximalizace zisku či obratu;
  • kombinovaně na průměrnou pozici i maximální zisk, což využíváme v případě, že je cílem zisk, nicméně nedochází k častým konverzím a je třeba hlídat, že se pozice reklamy pohybuje ve volitelném rozmezí;
  • čistě na maximalizaci zisku, v případě účtů s dostatečným počtem konverzí.

Automat lze nastavovat buď na úrovni kampaní,

nebo na úrovni sestav.

S nastavováním Juniora si starosti dělat nemusíte. Jedná se totiž o interní automat naší marketingové agentury. Správa a nastavování je plně v rukou našich zaměstnanců, kterým Junior pomáhá se správu účtů našich klientů.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Článek napsal/a Petr Honzík

Petr je seniorní IT specialista a CIO. V MarketingPPC se věnuje především automatizaci PPC kampaní a data miningu.

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Přihlaste se na bezplatný webinář 26.11. ve 14:00: nastavení Google Ads

Přihlaste se na náš bezplatný webinář a zjistěte, jak snadno zvládnete vytvářet poutavé vizuály pro vaše online kampaně.

Nepropásněte bezplatný webinář 17. 12. 2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.