fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Slovníček pojmů v on-line marketingu » Akviziční kampaň

Akviziční kampaň

Akviziční kampaň představuje strategii v oblasti marketingu, jejímž hlavním cílem je získat nové zákazníky: oslovit a přesvědčit jednotlivce nebo skupiny potenciálních zákazníků, kteří doposud nemají zkušenost s daným produktem či službou, aby se stali zákazníky.

Tato kampaň je nedílnou součástí celkové marketingové strategie. Protože patří mezi dražší kampaně, měli bychom předem promyslet tyto body:

  • Cílová skupina: Předem identifikujeme segment publika, který nese potenciál stát se našimi zákazníky. Oslovovat všechny a všude je neefektivní plýtvání peněz.
  • Marketingové kanály: Určíme, kde se budeme s naší cílovou skupinou potkávat (v online prostředí, na sociálních sítích, v e-mailingu atd.).
  • Sdělení USP: Jaký je náš jedinečný prodejní argument a jak ho budeme směrem k cílové skupině komunikovat?
  • Obsahová strategie: Máme dostatek zábavného, vzdělávacího a relevantního obsahu, abychom dlouhodobě zajistili pozornost? Umíme oslovit cílovou skupinu ve všech stádiích nákupního procesu? Motivujeme k dokončení nákupu?
  • CTA tlačítka: Jasně definované CTA výzvy na různých místech, které pobízí potenciální zákazníky ke konkrétní akci (nákup, registrace, stáhnutí e-booku apod.).
  • Analytika a měření: Včas nastavíme měření a pravidelně vyhodnocujeme účinnost kampaní. Sledujeme zejména ROI (návratnost investic) a optimalizujeme dle výsledků.

Příklad akviziční kampaně

Na trh vstupuje nový online streamingový servis, který chce získat nové předplatitele. Akviziční kampaň by mohla zahrnovat:

  • Cílení: Muži a ženy (18 – 60 let), kteří mají zájem o sledování online obsahu.
  • Kanály: Reklamy na sociálních médiích, obsahový marketing a spolupráce s influencery.
  • USP: Bezplatný týdenní zkušební přístup nebo exkluzivní obsah pro nové předplatitele.
  • Call-to-Action: Reklamní slogany a tlačítka s výzvou k přihlášení nebo odběru.
  • Měření výkonu: Sledování počtu nových předplatitelů, konverzní poměr a nákladů na akvizici.

Pomůžeme s nastavením a správou PPC kampaní

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:
Správa PPC kampaní pro menší firmy

od 11.900 Kč 4.900 Kč měsíčně

Připravili jsme zvýhodněný balíček pro firmy a živnostníky, kteří provozují PPC kampaně s menšími rozpočty.

Přijďte 27. - 28.2. za kolegou Michalem na stánek MarketingPPC v konzultační zóně Czech On-line Expo 2024!

Vstupenky se slevou 50% při použití kódu MPPC50