Blog nejen o Google AdWords

Články o PPC marketingu: Google AdWords, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Vyloučení obsahu v obsahové síti AdWords

    U reklam v obsahové síti se snadno může stát, že se budou zobrazovat i na stránkách s nevhodným obsahem. Zobrazovat nabídku dovolené u zpráv o letecké katastrofě? Reklama na mateřskou školku u článku o domácím násilí? To nebude to pravé. Poradím, jak pomocí vyloučení obsahu ochránit svoji dobrou pověst a zároveň často ušetřit spoustu peněz za zbytečná kliknutí.

    0
  • VIDEO: Jak přidat publika do AdWords vyhledávání

    Videonávod, jak přidat publika do kampaní ve vyhledávání a do Google nákupy.

    0
  • Vylučující klíčová slova v AdWords vám ušetří víc, než byste čekali

    Je pravděpodobné, že vás AdWords stojí výrazně víc, než by muselo. Spoustu peněz utrácíte za kliknutí, která nemají šanci přinést konverze. Klíčem, jak se zbavit „nechtěných“ návštěvníků a tím ušetřit spoustu peněz, jsou vylučující klíčová slova. Co to je, kde je najít a jak je používat?

    0
  • Jak udělat z úspěšné AdWords reklamy mistra světa

    Jak napsat reklamu, aby získala co největší počet kliknutí a hlavně přinesla co nejvíc konverzí? Je v podstatě nemožné sednout k počítači a něco takového vytvořit napoprvé. Zcela zásadní pro vylepšování reklam, a tím i pro dobrý výkon celé AdWords kampaně, je testování reklam. Jak na to?

    0
  • Jak napsat AdWords reklamu, která přesvědčí každého

    Vytvoření úžasné AdWords reklamy, na kterou máte jen 170 znaků, se může zdát jako nadlidský úkol. Provedeme vás postupem při vytváření AdWords reklamy a po přečtení článku budete schopni vytvořit daleko lepší reklamu, než jakou má většina vaší konkurence.

    0
  • 6 bodů, jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

    Žádný zbytečný řeči. Rozsáhlý praktický návod, jak si poradit s největšími úskalími při přípravě úspěšné Facebook kampaně.

    0