Blog nejen o Google AdWords

Články o PPC marketingu: Google AdWords, Facebook reklamy, webová analytika a další

  • Proč jsou klíčová slova klíčová pro úspěch AdWords kampaně

    V používání klíčových slov se v AdWords dělají nejčastěji chyby. A kvůli těmto chybám bývají AdWords kampaně ve vyhledávání často méně efektivní a výrazně dražší. Pomocí klíčových slov v AdWords určujete, kdo vaši reklamu uvidí. Pokud vyberete malý počet klíčových slov, budete zbytečně přicházet o zákazníky. Naopak velký počet klíčových slov vás bude stát peníze navíc.

  • 6 Google Analytics reportů, které musíte znát

    Google AdWords, Seznam Sklik i reklamy Facebook vám ve svých rozhraní poskytnou spoustu statistik. Víte, kolik máte konverzí, kolik procent lidí kliká na vaši reklamu nebo jak často se vaše reklama zobrazuje. Nevíte ale to nejdůležitější – co uživatelé dělají, když se dostanou na váš web?

  • Typy AdWords kampaní – co, kdy a proč?

    AdWords nabízí pět základních typů kampaní a spoustu podtypů, z nichž minimálně dalších šest stojí za pozornost. Takže komplikované je to víc než dost. Co které kampaně umí a jak poznat, kterou kampaň vybrat? Trochu napovíme v tomto článku.

  • Jak nastavit AdWords obsahovou síť

    Obsahová síť je ze všech AdWords kampaní zdaleka nejnebezpečnější. Špatné nastavení vás bude stát hromadu peněz. Vaše reklamy se budou zobrazovat na špatných místech nesprávným lidem. Většina kliknutí na vaši reklamu bude omylem. Některé možná i od lidí, kteří na vás budou chtít vydělat. Jak se toho vyvarovat?

  • Jak získat vylučující klíčová slova z historie AdWords účtu

    Vylučující klíčová slova můžou ušetřit nemalou část rozpočtu. Jak je ale najít? Nenasytné ztrátové dotazy přežívají někde v hlubinách historických dat. Maskovány v souslovích a různých tvarech. A my si na ně dnes došlápneme. Ukážeme si postup, jak z vyhledávacích dotazů vydolovat nadějná vylučující klíčová slova.

  • Jak správně nastavit novou AdWords kampaň ve vyhledávání

    Založení nové AdWords kampaně je na první pohled snadné. Všechno je přednastavené, stačí vytvořit text reklamy a vybrat pár klíčových slov. Opravdu stačí? Pokud k AdWords přistoupíte tímto způsobem, jedna věc je jistá: budete za AdWords kampaň utrácet výrazně víc, než je potřeba. Tento článek vám pomůže odhalit, co jednotlivá nastavení nové kampaně znamenají.

  • Vyloučení obsahu v obsahové síti AdWords

    U reklam v obsahové síti se snadno může stát, že se budou zobrazovat i na stránkách s nevhodným obsahem. Zobrazovat nabídku dovolené u zpráv o letecké katastrofě? Reklama na mateřskou školku u článku o domácím násilí? To nebude to pravé. Poradím, jak pomocí vyloučení obsahu ochránit svoji dobrou pověst a zároveň často ušetřit spoustu peněz za zbytečná kliknutí.

  • VIDEO: Jak přidat publika do AdWords vyhledávání

    Videonávod, jak přidat publika do kampaní ve vyhledávání a do Google nákupy.