fbpx
Přeskočit na obsah
Domů » Marketingové strategie » SEO průvodce pro e-shopy a weby: Obsahová část

SEO průvodce pro e-shopy a weby: Obsahová část

SEO pro e-shopy a weby

Organické vyhledávání v Googlu je a zůstává důležitým návštěvnickým kanálem pro internetové obchody a weby.

Podle poskytovatele SEO nástrojů SEMRush zajišťují vyhledávače v čele s Googlem 37,5 % návštěvnosti e-commerce. Pokud tedy chcete vybudovat opravdu skvělý a úspěšný internetový obchod, neexistuje způsob, jak obejít e-commerce SEO. Jde zkrátka o to „být vidět.“

1. Co je SEO?

SEO ( z angl. Search Engine Optimalization) by se dalo volně přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. SEO je součástí marketingu ve vyhledávačích, který zahrnuje také SEA (Search Engine Advertising). Narozdíl od umístění Google Ads, kde se SEA využívá, je SEO navrženo tak, aby optimalizovalo vlastní internetový obchod nebo stránky, aby se umístili co nejlépe ve výsledcích vyhledávání.

Hodnocení znamená, že váš internetový obchod třeba s dámskou obuví se mezi výsledky organického vyhledávání pro vyhledávací dotaz „dámská obuv“ zobrazuje co nejvýše. A čím výše se ve výsledcích vyhledávání objevíte, tím více potenciálních zákazníků vás uvidí a tím i roste šance, že si u vás nakoupí.

Příklad organického vyhledávání na dotaz „marketing ppc“

V SEO se rozlišujeme OnPage a OffPage faktory. OnPage SEO popisuje všechna opatření, která probíhají přímo na vašem webu, například optimalizaci obrázků pro kratší dobu načítání. OffPage SEO opatření jsou taková, která probíhají mimo vlastní web, patří sem zejména linkbuilding.

Optimalizace pro vyhledávače můžeme rozdělit do tří kategorií:

Obsah: Musí být vysoce kvalitní a relevantní pro vaši cílovou skupinu.

Technologie: Uživatelská přívětivost (UX) vašeho webu a rychlé načítání jsou součástí technického SEO.

Důvěryhodnost: Užitečné a relevantní zpětné odkazy a kvalitní obsah potvrzují vaši relevanci a důvěryhodnost pro uživatele.

Existuje však mnoho dalších faktorů, které hrají roli v hodnocení vašeho internetového obchodu, které jsou zodpovědné za výkon webu. Než tedy začnete a přijmete jakákoli SEO opatření, určitě byste měli předem provést SEO audit vašeho webu či eshopu.

TIP: O uživatelské přívětivosti si můžete přečíst v našem článku: UX budoucnosti: Design pro rok 2024

2. Proč je SEO důležité?

Jak již bylo popsáno na začátku, velkou část návštěvnosti internetových obchodů tvoří vyhledávače. To znamená, že velká část zákazníků vašeho internetového obchodu k vám přichází prostřednictvím vyhledávání, a ne proto, že by do vašeho obchodu výslovně chtěli jít.

K tomu, aby k vám zákazníci zavítali, musí být váš internetový obchod/web ve výsledcích vyhledávání dostatečně vysoko, aby si potenciální zákazníci vašeho obchodu všimli. Chcete-li zvýšit viditelnost, musíte zapracovat na SEO, v opačném případě bude vidět konkurence a vy přijdete o pozici a s ní i o tržby.

3. Obsah pro internetové obchody

Obsah vašeho internetového obchodu je zásadním faktorem pro optimalizaci pro vyhledávače. Pokud do optimalizace pro vyhledávače nezahrnete optimalizaci obsahu, nedosáhnete dlouhodobého úspěchu v hodnocení organického vyhledávání.

Obsah“ znamená veškerý obsah webové stránky. Obvykle se jedná o text, ale také obrázky, grafiku, videa nebo třeba online nástroje, jako je konfigurátor. Obsah je nezbytný pro hodnocení ve vyhledávačích, stručně řečeno: „Obsah a vzhled dělá web.

Google přikládá zvláštní význam faktorům, které lze shrnout pomocí písmen O-A-D:

O = Odbornost
A = Autorita
D = Důvěra

K vyhodnocení těchto bodů Google stále častěji využívá uživatelské signály, jako je míra okamžitého opuštění nebo doba délku setrvání v internetovém obchodě. Vyhledávač se tedy snaží pochopit, zda uživatel našel to, co hledal nebo očekával, a jak se uživateli líbil obsah webu/obchodu.

3 typy obsahu

Obsah pro internetové obchody lze v zásadě rozdělit do tří typů, přičemž ne všechny typy obsahu hrají v SEO pro internetové obchody stejně důležitou roli:

*Transakční obsah

*Informační obsah

*Sociální obsah nebo obsah vytvářený uživateli (tzv. UGC content)

Klasický „obsah obchodu“, často nazývaný také transakční obsah, se obvykle zobrazuje prostřednictvím stránek kategorií, produktů nebo značek.

Informační obsah“ naproti tomu často obsahuje třeba blogové články.

Sociální obsah“ je nejčastěji využíván pomocí sociálních sítí, YouTube a dalších kanálů.

Můžeme říci, že transakční a informační obsah má z pohledu SEO největší podíl na vašem umístění. Na brandovém a sociálním obsahu až tak moc nezáleží a z hlediska SEO má vliv minimální.

4. Transakční obsah pro internetové obchody

U transakčního obsahu je cílem generovat prodej. Uživatel si tedy má na vašem webu koupit produkt, zaregistrovat se na seminář/webinář, vyplnit formulář, přihlásit se k odběru newsleteru atd. Transakční obsah je obvykle nejdůležitějším typem obsahu v SEO. Je to dáno především tím, že často dochází k vysokému a pravidelnému vyhledávání výrazů s transakčním charakterem. S tímto obsahem tedy můžete trvale generovat organickou návštěvnost vašeho webu nebo obchodu a tím i prodeje.

Nejdůležitější prvky transakčního obsahu jsou:

SEO pro produktové stránky:

Pokud uživatel produkt nenajde, nemůže ho koupit. Nalezení relevantních produktových stránek je však pouze prvním krokem v nákupní cestě vašeho zákazníka. Produktové stránky musí dělat více než jen poskytnout obrázek, zběžný popis produktu a tlačítko „Přidat do košíku“.

Potřebují prodat produkt. Uživatelé se musí spolehnout na informace na webu, nemají možnost se produktu dotknout, přečíst si jeho obal, vyzkoušet si ho, než si ho koupí. Proto jsou přehledné a informativní stránky produktů nezbytné. V zásadě jsou důležité všechny prvky produktové stránky, tedy popis zboží, obrázky, video atd. Největší SEO potenciál však stále nabízí popis zboží, protože právě zde se nejvíce odlišíte od ostatních internetových obchodů.

SEO pro popisy článků:

Google a další vyhledávače jsou nyní dostatečně chytré na to, aby rozpoznaly, zda popisy vašich položek skutečně poskytují zákazníkům dostatek informací a motivují je k nákupu. Zákazníci mají často zpočátku dost mlhavou představu o tom, který produkt vyřeší jejich problémy, naplní jejich potřeby nebo je bude bavit používat. Popis zboží je tedy rozhodujícím krokem k rozhodnutí o koupi. Skvělé popisy položek informují a zároveň budují důvěru.

Studie ukazují, že online nakupující kladou velký důraz na komplexní popisy produktů. Pokud v e-shopu nenajdou dostatečné informace, téměř dvě třetiny potenciálních kupujících stránky opustí, aniž by o koupi uvažovali.

Ukažte svým zákazníkům, že máte odborné znalosti o svém sortimentu, a proto jim můžete poskytnout optimální podporu pro všechny jejich dotazy. Všechny texty ve vašem internetovém obchodě by samozřejmě měly být přizpůsobeny vaší cílové skupině. Internetový obchod, který prodává počítače a další technické příslušenství, bude používat jiný způsob vyjadřování než obchod, který prodává surfovací prkna.

Obecně platí, že všechna tvrzení v popisech položek by měla být jasná a jednoznačná. Technické termíny používejte střídmě a v případě potřeby je jasně vysvětlete.

Příklad: popis produktu u našeho nejznámějšího výrobce je jasný stručný, včetně všech doplňkových informací.

Jak je strukturován dobrý popis produktu?

Dobrý popis položky obsahuje následující prvky:

  • Smysluplný nadpis H1 vhodný pro váš produkt
  • Rozdělení popisu produktu s dalšími nadpisy H2, v případě potřeby také H3 a H4 (např. technické informace, rozsah dodávky atd.)
  • Úvodní text/teaser, který nastavuje počáteční pobídky k nákupu
  • Podrobný popis produktu by měl odpovídat produktu z hlediska délky (složité produkty vyžadují více informací)
  • Vyvarujte se příliš dlouhých a spletitých vět a vysvětlete složité problémy co nejjednodušeji
  • Používejte co nejméně odborných termínů při jejich vysvětlování

Dobrou inspirací pro kvalitní popisy produktů představuje Alza: v detailu produktu najdete několik krátkých textů + doplňkových informací, které by se kupujícímu mohly hodit. U produktu můžeme také vidět hodnocení s odkazem na reakce zákazníků. V zásadě by nejdůležitější rámcové informace pro každý článek měly být čitelné, aniž byste museli stránku posouvat.

Máte-li další produkty, které odpovídají položce, popřípadě máte zboží, které je s tím co prodáváte spojeno (tzv. crossell), můžete na ně odkazovat v popisu položky. Smysluplné odkazy pomáhají optimalizaci pro vyhledávače. Pokud je to možné, nepoužívejte více než tři až pět souvisejících odkazů na stránku.

Ceny a dodací lhůty:

Je samozřejmé, že cena musí být jasně viditelná. Velmi důležitá je také informace o předpokládané dodací lhůtě a případných dalších dodacích podmínkách. Pokud je přeprava položky velmi časově náročná nebo dokonce znamená dodatečné náklady, musíte o tom své zákazníky informovat.

Co dělat a co nedělat u textů produktů:

Neoptimalizované popisy produktů, které si můžete přečíst v mnoha obchodech, nabízející stejné nebo podobné produkty, se mohou stát zabijákem konverzí. Položte si jednoduchou otázku: „Proč by měl zákazník nakupovat u vás, když může jinde získat produkt o pár korun levněji?“

Samozřejmě k nákupu mu může pomoci popis výrobku, který ho přesvědčí, že vy jste ti praví. Obecně se dá říci, že kvalitní popisy s ohledem na SEO zlepšují u Google vaše hodnocení. Čím dražší a informačně náročnější produkt, tím je důvěra v e-shop důležitější. Uživatel chce mít vždy jistotu, že na vašem e-shopu dostane vše potřebné.

Dělejte:

  • Vytvářejte originální texty
  • Dbejte na přehledné uspořádání, které jasně zdůrazňuje výhody
  • Stručně vyjmenujte výhody
  • Odpovězte na možné dotazy uživatelů
  • Pokud je to možné: v případě potřeby použijte obrázky a videa
  • Vytvořte důvěru prostřednictvím podrobných popisů
  • Prokažte vlastní odborné znalosti
  • Nabídněte možnosti srovnání a ukažte podobné produkty
  • Doporučte doplňkové produkty, které mohou být zajímavé
  • Ukazujte recenze a hodnocení zákazníků
  • Používejte produktová videa
  • V horní třetině uveďte datum dodání, dostupnost, způsob dopravy

Nedělejte:

  • Nepoužívejte neprofesionální nebo nehezké obrázky
  • Nekopírujte texty a obrázky produktů od jiných prodejců (výrobců)
  • Dejte pozor na správnost textů a popisů
  • Stručné nic neříkající informace čtenáře jen otráví

5. Co by měl obsahovat správný popisek produktu?

  • Kolik produkt stojí?
  • Z jakých materiálů je vyroben?
  • V případě potravin nebo léků: Které složky nebo účinné látky obsahuje?
  • Jaké barvy jsou k dispozici?
  • K čemu je produkt a jak se používá?
  • Je třeba jej ještě sestavit nebo složit, nebo je po odeslán připraven k použití?
  • Podle jakých norem je výrobek certifikován?
  • Existují nějaké zvláštní předpisy nebo bezpečnostní normy, které je třeba při jeho používání dodržovat?
  • Existují nějaké speciální záruční služby? Pokud ano, jak dlouho je záruka platná?
  • Jaké příslušenství lze k produktu použít a také zakoupit? Nabízíte ho?
  • Pro koho je produkt vhodný a pro koho nevhodný?
  • Proč je produkt tou nejlepší možnou volbou pro zákazníka?

6. Často kladené otázky, hodnocení a doporučení

Kupující často chtějí znát detaily – o vzorech na tapetách, rozměrech nábytku, péči o oblečení, velikosti hraček a podobně. Mnoho internetových obchodů se však zaměřuje pouze na základní informace. Nakupující chtějí vědět, jak produkt splňuje jejich potřeby, a očekávají, že jim odpovědi poskytne internetový obchod.

Sekce FAQ pod každým produktem je skvělý způsobem pro vylepšení SEO. Kromě toho také zbavíte zákazníka pochybností před jeho nákupem. I zde můžete najít inspiraci u Alzy – zákazníci mohou klást otázky k libovolné položce a ostatní uživatelé odpovídají:

Ve vlastním internetovém obchodě byste si měli odpovídat pokud možno sami, abyste měli plnou kontrolu nad kvalitou odpovědí. Zajistěte, aby sekce FAQ byly vždy přesné a aktuální.

Zvažte všechny důvody, které mohou zákazníkům bránit v nákupu. Popisy vašich položek, včetně častých dotazů, produktových listů, obrázků a grafiky, musí být schopny vyvrátit jakékoli negativní argumenty a rozptýlit případné výhrady uživatelů.

Pozitivní ohlasy, ceny a výsledky testů poskytují vynikající příležitost k získání důvěry spotřebitelů. Pokud daný produkt obdržel ocenění nebo certifikáty, pochlubte se. Umístěte na dobře viditelném místě na stránce produktu. Recenze a doporučení mohou také významně přispět k relevanci produktové stránky a jsou proto pro SEO důležité.

7. S kterými texty uspějete v SEO

Dobře napsané texty kategorií jsou zásadní pro dlouhodobý úspěch provozovatele internetového obchodu, protože pomáhají k viditelným pozicím ve vyhledávání. Taktéž dobré popisy kategorií zvyšují viditelnost a dosah obchodu, tím pádem i návštěvnost, získání více konverzí a přilákání nových zákazníků.

Pokud chcete být úspěšní v e-commerce, potřebujete kvalitní texty kategorií. Popis kategorií produktů je o pomoci zákazníkům. Sledujte, co potřebují a přizpůsobte tomu své texty. Texty kategorií se však výborně hodí i pro zvýšení hodnocení internetových obchodů ve výsledcích vyhledávání.

Na rozdíl od popisu položek, který se dobře zobrazuje ve výsledcích vyhledávání u velmi specifických popisů jako např. „Nike Free RN 5 v modré“, lze stránky kategorií zobrazit i pro obecnější vyhledávací dotazy, např. „běžecké boty Nike“. Nestačí poslat návštěvníky do vašeho obchodu s popisy typu „toto jsou skvělé produkty ve velikostech S, M, L a XL“. Vaši zákazníci chtějí nakupovat přesně to, co hledají.

Popisy kategorií jsou stejně důležité jako popisy samotných produktů. Pokud uživatelé v textu kategorie nenajdou žádné užitečné informace, pravděpodobně vyzkouší jiný obchod. Pokud naopak dokážete zabodovat užitečnými a informativními texty kategorií a nabídnout kupujícímu přidanou hodnotu, šance na uskutečnění prodeje se zvyšuje a s ní i vaše pozice ve výsledcích vyhledávání.

Měli byste klást důraz na to, aby byl váš obchod co nejpřehlednější, uživatelsky přívětivý a informativní. Texty kategorií vám s tímto mohou pomoci.

Informační obsah pro internetové obchody:

Informační obsah je především o poskytování informací. To znamená, že chcete odpovídat na otázky uživatelů a ovlivnit tak jejich rozhodování ohledně nákupu. Musíte se tedy předem zamyslet nad tím, jaké otázky vaši uživatelé mohou mít a na tyto otázky odpovědět co nejlépe a nejkomplexněji.

Jak důležitý je informační obsah pro SEO obchodu?

Informační klíčová slova mají obvykle vysoký objem vyhledávání. Je pravda, že u informačních vyhledávacích dotazů není nákupní záměr tak vysoký jako u transakčních vyhledávacích dotazů, protože hledající jsou stále v procesu získávání informací, teprve informace sbírají. Je dobré mít tyto termíny podchycené, protože si tak můžete zachytit své potenciální zákazníky přímo na začátku jejich cesty.

Jak by mohl vypadat obsah průvodců nebo sekcí blogu?

Mohl by obsahovat témata, jako například „Jak správně pečovat o dřevěný nábytek“
nebo „Jak správně používat hmoždinky“.

Informační obsah má pro SEO velký význam. Jak již bylo zmíněno, v informačním obsahu je skryt velký potenciál vyhledávání. Je zde tedy prostor pro to vytvořit jednou dobrý obsah a dlouhodobě z něj těžit v podobě dobré návštěvnosti a hodnocení.

Stálý obsah vs obsah dočasný:

Informační obsah lze rozdělit na stálý a dočasný (krátkodobý).

Stálý obsah je vždy relevantní, zatímco krátkodobý je relevantní pouze po krátkou dobu. Sezónní témata patří k obsahu dočasnému, protože jsou relevantní pouze v určitém okamžiku. Na rozdíl od aktuálního obsahu, který je časově omezený, je tvorba stálého obsahu o udržení aktuálních témat a otázek, které vaše publikum zajímají. Psát o nových tématech a zlepšovat a doplňovat ty stávající. Je to přesně něco podobného jako já teď nabízím vám.

Obsah založený na čase je jiný příběh, například „oktoberfest“ je každý rok intenzivně vyhledáván v říjnu, ale jakmile festival skončí, objem vyhledávání prudce klesne. To je důvod, proč krátkodobý obsah není pro SEO tak důležitý, přece nechcete, aby byl váš web vyhledávaný pouze několikrát ročně. Samozřejmě se nevylučuje psát o sezonních věcech, pokud je nabízíte a máte ten prostor.

8. Stálý obsah klíč k úspěšnému SEO

Pokud však chcete na svém webu používat stálý obsah a mít s ním dobré výsledky a hodnocení, je třeba si uvědomit, že nestačí tento obsah napsat pouze jednou. Poptávka po některém tématu sama o sobě není rozhodujícím faktorem jak vysoko vás Google ukáže. Google sleduje a přehodnocuje, jak relevantní je vstupní stránka pro každý vyhledávací dotaz, hodnotí kritéria, jako je datum zveřejnění nebo datum aktualizace.

Tím se snaží uživateli nabídnout optimální výsledek vyhledávání. Měli byste tedy pravidelně kontrolovat svůj dlouhodobý obsah kvůli případným aktualizacím nebo vylepšením. To platí nejen pro technická témata, kde vysoká dynamika zajišťuje pravidelné aktualizace, ale i pro obsah, který na první pohled působí nadčasově. Čím vyšší je konkurence pro určitý typ stálého obsahu, tím více je potřeba optimalizovat a doplňovat.

Optimalizace stálého obsahu

  • Použití klíčových slov: Měli byste používat klíčová slova, která mají dostatečný objem vyhledávání. Protože je však vaším hlavním cílem odpovídat na dotazy uživatelů, měli byste se zaměřit především na komplexní pokrytí tématu.
  • Struktura: Jasná a logická struktura je stejně důležitá jako u transakčního obsahu.
  • Vylepšení obsahu: Informační témata obvykle nesmírně těží z živých obrázků nebo videí. Investujte tedy do dobrých obrázků a videí, abyste se odlišili od svých konkurentů, kteří pracují na stejných tématech.
  • Interní odkazy: Protože zde uživatel nechce nic kupovat ani objednávat, měli byste konverzní prvky používat střídmě. Místo toho můžete na vhodná místa umístit interní odkazy na své transakční stránky.

9. Obsah vytvářený uživateli pro internetové obchody

Uživatelsky generovaný obsah (UGC) zahrnuje vše od hodnocení produktů, fotografií produktů, recenzí a otázek a odpovědí až po rozbalovací videa na sociálních sítích. Obsah vytvářený uživateli je tedy nejen vysoce vlivným reklamním médiem, ale také srovnatelně nákladově efektivním marketingovým řešením v porovnání s různými kanály.

Odhaduje se, že 95% spotřebitelů používá obsah vytvářený uživateli, aby se dozvěděli více o kvalitě a stavu produktů na základě nákupu někoho jiného. Je tedy logické tento obsah využít a aktivně tvořit.

Výhody obsahu vytvářeného uživateli pro optimalizaci pro vyhledávače jsou zřejmé:

  • Nemusíte si dělat starosti s vytvářením obsahu sami, vaši uživatelé to dělají za vás.
  • Uživatelé vytvářejí obsah ve „svém jazyce“ a potenciálně přidávají do vašeho portfolia klíčových slov výrazy a témata, která vám z analýzy klíčových slov unikla.
  • Musíte si však také dávat dobrý pozor na to, co uživatelé na váš web zveřejňují.

Obsah vytvářený uživateli není jen cenově výhodná propagace produktů či služeb vašeho webu. UGC také pomáhá internetovým obchodům vytvářet vysokou úroveň důvěry ze strany spotřebitelů. Obsah vytvářený uživateli tedy nabízí vysoký SEO potenciál.

Tip: O UGC si můžete více přečíst zde: Jak na UGC: Vytěžte obsah, který za vás tvoří ostatní

10. Chyba SEO: Duplicitní obsah

Google se chce vyhnout tomu, aby několik výsledků vyhledávání vedlo ke stejnému obsahu. Duplicitní obsah nemá SEO rádo. Pokud Google považuje duplicitní obsah za podvrh, může to dojít až tak daleko, že příslušnou webovou stránku z výsledků vyhledávání odstraní. „Takové ​​chování může vést ke špatným zkušenostem uživatelů, protože návštěvníkům se v podstatě zobrazuje stejný obsah v řadě výsledků vyhledávání“.

Proto je důležité najít duplicitní obsah co nejvíce jej omezit. Samozřejmě to s duplicitním obsahem není tak jednoduché, a to speciálně u e-shopů, kde duplicitní obsah vzniká používáním filtrace produktů. Tomuto tématu se podrobněji věnujeme v našem článku Technické SEO pro e-shopy

Tento typ duplicitního obsahu rozhodně nepovede k „penalizaci“. Stále však může poškodit váš internetový obchod, protože vás Google nebude považovat za původní zdroj a podle toho vás seřadí níže. Buďte tedy kreativní a používejte informace o produktech od výrobců a dalších partnerů pouze jako šablonu pro poskytování informací.

Mýtus o „pokutě za duplicitní obsah“

Za duplicitní obsah neexistuje žádná penalizace. To znamená, že pokud převezmete článek bez úpravy a publikujete jej na svém blogu, nebudete penalizováni. Pokud jsou dvě nebo více částí obsahu v podobné, Google vybere kanonickou (zdrojovou) adresu URL. Ta se zobrazí ve výsledcích vyhledávání a skryje duplicitní verze.

Jak často musím svůj obsah aktualizovat?

Kromě psaní nových textů by se optimalizace pro vyhledávače měla zabývat i revizí již existujících textů. I vy rádi čtete aktuální texty před zastaralými.

V zásadě: Abyste zajistili, že váš text zůstane aktuální, doporučuje se revize dle toho, jak se dané téma vyvíjí.

Pravidla pro kvalitní obsah webu:

1. Důkladně prozkoumejte témata svých textů – jen tak budete schopni zodpovědět všechny dotazy uživatelů a plně pokrýt jejich potřeby.
2. Pište jedinečné texty.
3. Nedělejte si starosti s délkou textů: pište tolik, kolik má pro dané téma smysl.
4. Pište své texty pro uživatele. Použijte tedy klíčová slova tak, jak by byla použita v běžné řeči.
5. Používejte také synonyma, související výrazy a kombinace klíčových slov. Dbejte na to, aby byly texty pro uživatele čtivé.
6. Přidejte svým textům vizuální hodnotu: Použijte nadpisy, seznamy s odrážkami, tabulky, obrázky, videa a zvýraznění, abyste obsah prezentovali jasně a byl pro uživatele srozumitelný.

To je za mě k tomuto tématu vše :-), brzo se budu těšit u nějakého dalšího článku.

Článek napsal/a Michal Kartaš

Michal pomáhá klientům zejména s PPC kampaněmi na Googlu či Skliku a rád prohlašuje: „PPCčka buď miluješ nebo nesnášíš.“ Jeho silnou parketou je i psaní článků a detailní audity Google Ads kampaní.

Štítky:

Pro nezávaznou nabídku můžete vyplnit poptávkový formulář:

Vaše údaje bude použity v souladu s platnou legislativou a našimi pravidly na ochranu osobních údajů pouze za tím účelem, za jakým je poskytujete.

Nevíte si rady s PPC reklamou?

Pomůžeme i poradíme s online marketingem.

Požádejte o nezávaznou nabídku:

Připojte se k praktickému webináři, kde odhalíme, jak efektivně implementovat omnichannel strategii a měřit její dopad na růst vašeho byznysu.

Přihlaste se na on-line webinář 1.10.2024 ve 14:00
Získejte odborné marketingové tipy přímo do své e-mailové schránky a staňte se expertem na marketing. Přihlaste se k odběru marketingového newsletteru.

Vaše soukromí je pro nás důležité. MarketingPPC používá vámi poskytnuté informace k tomu, aby vás kontaktoval ohledně našeho obsahu a služeb. Z odběru těchto sdělení se můžete kdykoli odhlásit. Pro více informací si přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů.